من و شما

من و شما

تمامی چیز های جدید و خوب

هشدارترک

  1) از جلوی چشام خفه شو !!!

   2) صداتو واسم داد نزن !!!

   3) فکر کردی فقط خودت خری ؟؟؟

   4) کسی بهت زر نزد !!!

   5) با من حرف میزنی دهنتو ببند !!!؟!!!!!؟!!!!!!؟!!!؟!

   6) خودت گیر عجب خری افتادی !!!

   7. دستت از زانو بشکنه ایشالله !!!

   8. خودم دست دارم جوابشو بدم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیماجوووووووووووووون ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اگر تونستید تبادل لینک کنید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , nima3faz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM